Consiliul de Administraţie al Regiei Autonome Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat a fost informat, în şedinţa din data de 26.10.2006, despre evidenţa contractelor persoanelor fizice care ocupă locuinţe ce se află în administrarea regiei.
În vederea efectuării unei analize aprofundate a contractelor de închiriere sau a convenţiilor de cazare a beneficiarilor de spaţii de locuit, Consiliul de Administraţie a dispus, din cauza volumului mare de lucru constând în verificarea legalităţii a peste 270 de contracte, ca în termen de 30 zile să se întocmească o fişă pentru fiecare beneficiar care să cuprindă toate datele ce se impun la încheierea unui contract, după cum urmează:- actul juridic în baza căruia fiecare beneficiar deţine spaţiul locativ;
– situaţia juridică a spaţiului locativ;
– calitatea pe care a avut-o beneficiarul la data primirii spaţiului locativ ;
– alte date tehnice (suprafaţă utilă, zonă etc.)
În vederea efectuării unei analize aprofundate a contractelor de închiriere sau a convenţiilor de cazare a beneficiarilor de spaţii de locuit, Consiliul de Administraţie a dispus, din cauza volumului mare de lucru constând în verificarea legalităţii a peste 270 de contracte, ca în termen de 30 zile să se întocmească o fişă pentru fiecare beneficiar care să cuprindă toate datele ce se impun la încheierea unui contract, după cum urmează:- actul juridic în baza căruia fiecare beneficiar deţine spaţiul locativ;
– situaţia juridică a spaţiului locativ;
– calitatea pe care a avut-o beneficiarul la data primirii spaţiului locativ ;
– alte date tehnice (suprafaţă utilă, zonă etc.)
După efectuarea acestei analize, Regia Autonomă Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat va comunica mass-media măsurile ce vor fi luate în vederea clarificării acestei situaţii foarte mult mediatizată.
Menţionăm că aceste precizări sunt necesare, credem, unei corecte informări a opiniei publice, dar şi a documentării pe care o punem la dispoziţia mass- media pentru eventualele ştiri pe baza acestui subiect.